BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 5 December 2011

ni cerita pasal aku,Aqil n ajk blok kempas yg lain berjaga mlm....cerita bkn aku yg tulis...tp Aqil yg tulis..

Berjaga di Waktu Malam pada Hari Jumaat dan sabtu..

Pada hari Jumaat malam..selepas prepp...ak masuk ke bilik and makan maggi goreng bersama2 leme..Tengah syok menikmati maggi goreng..tiba2 ada org panggil nama ak dari luar..*Aqilll....Aqiilll...cikgu shaqib Panggil!*

Then ak pergi...cikgu ajak ak dan keyroll masuk umah dia...kami pown masuk lah..Dalam umah tuh cikgu cakap dekat kami suruh jaga blok..sbb semua wardan kat blok x de..Kami pun on9 je la..sbb esk cuti..

Lepas semua bilik light 0ff..ak,habib,bob,paan jaga kat depan manakala keyrool,najmi,naim,afiq jaga kat belakang..Sedang syok kami berbual..tiba2..datang abng f3...best la jgk borak dngan f3...lebih kurang pada pukul 2..ak and the geng pown tido..kami x tido dlm bilik..tpi tido dakat tengah2 ampian..best la jgk...sejuk..

Pada ary sabtu plak..seperti biasa..kami berjaga malam..tpi malam nie x seperti semalam..ak dan habib je dok kat ampain yg laen dok dalam bilik rep..sdp2 dok berbual dngan habib sambil melihat bulan yg cantek..Tiba2 kedua2 lampu koridor blok tertutup..Ak berasa takut time tuh..ak still kawal muka..hehe..habib time tuh steady je...*SPE TUH...WEYH* habib oyap..kami tengok ak seorang manusia yg badan agak staf la..

Lepas tuh ak lari ke arah bilik rep..untuk membuka lampu koridor wing A...lepas tuh..cikgu fadzil pown turun..Habib menerangkan apa yg terjadi kat cikgu...ak,habib dan cikgu pergi tngk laki tuh...Cikgu cakap tuh Cikgu Rosli..ak x nmpk time tuh sbb x pakai spek...Lepas tuh cikgu suruh masuk blik tido...kami pown tido..

0 comments: